Met ruim 800 aangesloten bloemisten vormen hun winkels ook een prachtig podium. Alle moeders waren daarom ook op de winkelvloer te vinden met narrow casting, menukaarten voor inspiratie en stoepborden.
Moederdag is voor alle moeders. Niet alleen je eigen moeder. Juist ook bonusmoeders, oma’s, schoonmoeders, bijna-moeders. Elke moeder een goed gevoel, de juiste strategie voor deze tijd. De campagne die WUBBE ontwikkelde voor Fleurop had dan ook alle moeders in zich. Zelfs hippe TikTok moeders.
Moederdag is voor alle moeders. Niet alleen je eigen moeder. Juist ook bonusmoeders, oma’s, schoonmoeders, bijna-moeders. Elke moeder een goed gevoel, de juiste strategie voor deze tijd. De campagne die WUBBE ontwikkelde voor Fleurop had dan ook alle moeders in zich. Zelfs hippe TikTok moeders.
Bij een brede doelgroep als voor Moederdag hoort een breed inzetbare campagne, maar dan met een mediastrategie waar je subdoelgroepen heel gericht kan targetten. De campagne had veel verschillende onderdelen steeds anders inzetbaar waren. Bijvoorbeeld online video-content dat ook als basis voor TV-commercials dienden. Press play.
Om binnen de doelgroep ook de jongeren aan te spreken, drongen we hun leefwereld en kanalen zoals TikTok binnen, met native content om hen natuurlijk en direct aan te spreken. Hippe TikTok moeders, iedereen kent ze wel, dansen door de feed van gebruikers. Fleurop’s boodschap: stuur ze een hip plukboeket.
Welke moeder ga jij verrassen? Met targeted banners gaven we relevante inspiratie. Met het juiste boeket, passend bij de juiste moeder.
Alle moeders kwamen ook langs op alle grote radiozenders.
Met ruim 800 aangesloten bloemisten vormen hun winkels ook een prachtig podium. Alle moeders waren daarom ook op de winkelvloer te vinden met narrow casting, menukaarten voor inspiratie en stoepborden.