Van welk merk kruiden en specerijen je gebruikt, maakt een veel groter verschil dan je denkt. Echt. Het kan je gerecht maken of breken. Met onze campagne voor Verstegen, maakten we de keuze voor het schap heel eenvoudig. Ga voor echt. Echt in elk gerecht.
Van welk merk kruiden en specerijen je gebruikt, maakt een veel groter verschil dan je denkt. Echt. Het kan je gerecht maken of breken. Met onze campagne voor Verstegen, maakten we de keuze voor het schap heel eenvoudig. Ga voor echt. Echt in elk gerecht.
Verstegen heeft prachtige verhalen te vertellen. Echte verhalen. Over heel veel onderwerpen. Verhalen waardoor, als je ze zou kennen, je andere keuzes zou maken voor het schap. Die verhalen hebben gebundeld onder het thema ‘Echt in elk gerecht’. Voor storytelling aan de hand van vier pijlers: oorsprong, smaak, kwaliteit en duurzaamheid. Voor de foodprofessional én de consument.
Alle onderdelen van de campagne leiden naar een online platform waar alle verhalen samenkomen. Videocontent met ambassadeurs voor iedere pijler, alles wat je nog niet wist over specifieke kruiden, online masterclasses, herkomst van kruiden. Een platform om je te voede met kennis.
De picolier van Verstegen speelt een centrale rol in de campagne, maar ook in de 360 experience die we rondom hem ontwikkelden. Een picolier is een professional met kennis over kruiden en specerijen – net zoals een sommelier alles weet over wijn. Via interactieve toolkits werden chefs uitgenodigd voor online masterclasses inclusief storytelling, oorsprong, toepassingen van specifieke kruiden en live-chat functie om live vragen te stellen. Een run op de masterclasses volgde. En daar zijn we trots op. Echt.